Aslında her insan, öleceğinin sinyalini ölmeden önce defalarca veriyor. Biz bu sinyalleri görsek, zaten ölmeyecek. Kimse görmediği için ölüyor her insan.
Ölmeden önce "Sana ölümü anlatayım," demişti kıza.Canın bedeninden yavaş yavaş çekiliyor. Nasıl, biliyor musun? Birine "canım" diyorsun.Canım dediğin kişi seni terk edince canın da yavaş yavaş çekilmeye başlıyor. Sonra ne ölebiliyor, ne yaşayabiliyorsun.