Bu memurlar çalışmak istemezler ve esasen çalışmasınıda bilmezlerdi.İşlere akılları ermiyordu.Vazifelere karşı ne kadar ihmarkar iseler,halka karşı o kadar kibirliydiler.Vazife başına geç gelirler,erken giderlerdi.Vazife saatlerinde kahve ve sigara içerler,gazete okurlar ya da dostları ile sohbet ederler ve tartışırlardı.Bir iş için kendilerinie müracaat edenleri saatlerce bekletirlerdi