Daha iyi bir çeviri olabilirdi. Diğerlerinden fazla duyarlı olmanın, insanı uyaranlara karşı daha hassas hale getirdiğinden, aşırı uyarılmanın sonucunda kişinin diğerlerinden daha fazla yalnızlığa ve sessizliğe ihtiyaç duyduğundan ve böyle yaratılmış olmanın bazı etkilerinin kişinin diğerleri tarafından nevrotik olarak etiketlenmesine yol açtığından bahsetmiş ve zihnimde yeni bir kapı açmıştır. Psikoloji alanındaki uzmanların konuyu değerlendirmelerini ve tartışmalarını isterim. (Varsa bile benim böyle bir tartışmadan ya da bilgilendirmeden haberim yok).