🌼🍃🌾 • • • • • Hepimiz seviyoruz değil mi ?Adı ne olursa olsun illa ki birini veya bir şeyi seviyoruz. Peki sevmenin karşılığını lügatımızda bulabiliyor muyuz ? Yani sevmek nedir diye sorsalar cevabını verebilir miyiz? Anlat deseler anlatabilir miyiz? Sev deseler, istediğimiz zaman istediğimiz şeyi sevebilir miyiz? Yoksa sevmek bizim elimizde olmayan bir şeymi ?Sanki seveceğimiz şey karşımıza çıktığı zaman yıllardır zaten seviyormuşuz da yeni bulmuşuz gibi bir şey.
Bir gece,
Gecede bir uyku..
Uykunun içinde ben..
Uyuyorum,
Uykudayım, Uykumun içinde bir rüya,
Rüyamda bir gece,
Gecede ben..
Bir yere gidiyorum,
Delice..