Bir şarkı büyütüyorum, ömrüme benzeyen
sabah kadar uçuk, akşam kadar acı
rengi dört mevsimin uyumsuz karışımı
acemi bir şarkı...
umuda ve gerçeğe böyle katlanıyorum...
#46390916
"Neden korkuyordu anlamıyorum?"
"Benden, herkesten. Toplumsal organizmadan, insan ırkından, onu yadsıyan kardeşlikten.
Bir insan kendini bütün değerlerine karşı yapayalnız hissederse, kolaylıkla korkabilir."
"eğer bir şeyi bütün olarak görebilirsen" dedi, "hep güzelmiş gibi görünür. Gezegenler, yaşamlar...
ama yakından bakıldığında bir dünya yalnızca toz ve kayadan oluşur."
"dünyanın ne kadar güzel olduğunu görmenin yolu, onu ay gibi görmekten geçiyor. yaşamın ne güzel olduğunu görmenin yolu ölümün bakış açısından bakmaktan geçiyor."