Sıcacık bir hikaye anlatılanlar ne kadar üzse sevindirse meraklandırsa da her sayfa da yazarın o sıcacık kalbi ön plana çıkmış. Elime aldığımda basit bir aşk hikayesi diye kafa dağıtmak için okumaya başladım fakat sonrasında öyle kaptırdım ki elimden bırakmak dahi istemedim. En çok etkileyen kısımsa onca anlatılandan sonra yazarın eklediği o not. Ben çok beğendim. Tavsiyemdir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Elinize almanızla bitirmeniz bir oluyor zaten okurken karakter her daim gözünüzün önünde canlanıyor hele ki böcekler konusunda fobisi olan biriyseniz okumaya devam etmek konusunda benim gibi tereddütler yaşarsınız muhakkak. Şimdi bitti kitap yatacağım ama rüyamda böcekler görmekten korkuyorum açıkçası