Taaşşuk-ı Talat ve Fitnat
Talat ve Fitnat’ın camdan cama aşkı.
Bu kitabı kafa dağıtırız, biraz eğleniriz diye bir arkadaşımla seçmiştik.
Evdeki hesap bu kitaba uymadı maalesef. 🤦️
Aslında evet kitabın ortalarına kadar her şey çok eğlenceli ilerledi. Adeta Yeşilçam filmleri tadında...
Fakat o ne muhteşem bir dönüştür.
Yarıdan sonra olaylar olaylar..
Çok konuşup spoiler vermek istemiyorum. Okuyunca anlayacaksınız zaten. .
.
Ama yaaa... Keşke taaa o zamanlar sinemaya uyarlansaymış da biz de
Şaban Oğlu Şaban tadında izleseymişiz, sonunu da Yaprak Dökümü misali dramla taçlandırsaymışız diye düşünmeden edemiyor insan.
Aşk, hasret, komedi, dram, acı... Ne ararsanız var bu kitapta.
Lütfen okuyun, seveceğinize eminim.