MinikPanda

MinikPanda
@MinikPanda0703
Bookstagram:YeganeTozluKelimelerim “Hayat bir kitap ve henüz okumadığımız binlerce sayfa var”
Ne kadar çok yalan varmış meğersem etrafımda Acı veriyor Sen onu sev Sen onun için her şeyden vazgeç Hatta Herkesin dediklerine aldanma Ona inan ona güven hiç gitmeyeceğini san Ama Meğersem o sevildiği kadar hiç sevmemiş...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·472 syf.··
2020 2. kitabı
Selam Beyza alkoc /3391 Kilometre Bu kitabı öncesinden okumuştum ve gerçekten sevdiğim kitaplar arasında olan kitabı tekrar okumak istedim ve fark ettim ki ÇOK ÖZLEMİŞİM öyle bir şekilde ki hani sonunu biliyorsun tekrar okuduğun için ama hala ilk okuduğun ki gibi hissettiklerini hissediyorsun ve o kitap harbi güzel yazılmıştır Ege ve İzmir’in hikayesi ikiside birbirinden uzak Ege fransada İzmir ise Türkiyede Bu iki karakterimizin tanışma hikayesi gelmemeyegidenadam isminde birinin (Bu Ege oluyor) İzmire ‘Artık uyu’ diye mesaj atmasıyla başlıyor (bu mesajı neden bu şekilde attığını en son sayfada Egenin anlatımı ile öğreniyoruz~Başka bir karakterin düşüncelerini hissettiklerini okumakta güzel bir hissti ayrıca~) Ege;Ege’nin gerçekten İzmiri seviyor olması onun için çabalaması ona değer veriyor olması çok güzel di her sayfayı okurken İzmiri severken ki o saf sevişi çok hoştu İzmir;Egeyi oda seviyor bazı nokta da ne kadar kendinden uzaklaştırmaya çalışsada Ege’yi başaramamıştı ondan uzak kalamamıştı hele bir sahne var İzmirin Ege için yaptığını tekrardan okuyunca duygulanıp ‘Aferin be İzmirim’ dedim Farklı bir hikaye uzak mesafe ilişkisi olmaz yürümez diyenlere aslında bir nevi cevap (Tabi herkes İzmir ve Ege gibi olamaz orası ayrı) Okuyun gerçekten konuşmalar olsun olaylar olsun duygular olsun sizi etkileyecek bir kitap olacaktır Yazım dilide gayet hoş ve akıcı şekilde okurken sıkılcağınızı zannetmiyorum 5/5
1000Kitap
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma
‘Bizim şansızlığımız birbirimizden kilometrelerce uzakta olmamız’ ‘Dünyanın farklı yerlerinde de olsak aynı gökyüzüne bakıyoruz’ ‘Keşke bende şu anda orada odanda olsaydım Ya da keşke sen burada olsaydın’ ‘Seni görmem için yanımda olmama gerek yok Ben seni gözlerim kapalıykende görebiliyorum Zaten ben seni sadece gözlerim kapalıyken görebiliyorum’ ‘Siyah beyazsız ikimizde sarılınca renkleneceğiz’ ‘Yağmur böyle güzel yağar mı bir daha şimdi çıkıp ıslanmazsak’
1000Kitap

MinikPanda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·472 syf.··
2020 2. kitabı
Beyza Alkoç
7.5/10 · 21,4bin okunma
Nihan artık eskimiş olan duş hortumunu yerinden sökerken abim ve ben elleri arkasında arsa kazan dozerleri izleyen amcalar gibi onu izliyorduk “Keten ipliğini uzatsana”dedi Nihan arkasını dönmeden Ha o kahverengi ipliğin adı o muymuş ? Keten iplikten ve beyaz banttan kendinden gurur duyar gibi yaptığını bakıp “Artık su da akıtmaz”dedi sonra bizim bön bön baktığımızı fark edip “niye öyle bakıyorsunuz?”diye sordu “Hayatımızda ilk kez duş başlığını değiştirip musluk tamir eden bir kız görüyoruz da ondan”dedi abim “Hmm evet her neyse büyürken annemin yemek yapmasını değil babamın tamirat yapmasını izlerdim ben Daha ilgili çekici geliyordu daha sonrada babamın çırağı haline geldim her yaz bir yerleri tamir etmeden rahat edemezdi Bir yaz çatıyı onarırdık Bir yaz badana yapardık Bir yaz banyoyu yenilerdik”
1000Kitap