"Nedir o insan, o övülmüş yarı Tanrı. En fazla ihtiyacı olduğu yerde, gücü güdük değil mi? Ve sevinçten uçsa da, üzüntüden batsa da, her iki halde de işte orada durdurulmuyor mu, yittiğini sandığı sonsuzluğun bolluğunda kör, soğuk bilince tekrar geri sürülmüyor mu?"
"Aramızdaki fark ne biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformlar, bayraklar ve din görüyorsun."
"Peki, sen ne görüyorsun bakalım?"
"İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan.."