Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince, insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
Kitabın giriş cümlesi beni en çok etkileyen şey oldu... "Bugün annem öldü. Belki de dün. Tam hatırlamıyorum." Sadece sonunun bir yere bağlanmamasına takılı kaldım, ondan ziyade kitap harikulade. Okumanızı şiddetle öneririm.
YabancıAlbert Camus · Can Yayınları · 2025137,5bin okunma
Değil mi ki yaşam bir yerde ölümle -yani yoklukla- sonuçlanıyor, öyleyse nedir bu didinip durma, bu yedim-içtim, aldım-verdim, benim-senin kavgasının anlamı?