" Bütün insanlar gibi bir ömür boyu yaşamın , gerçekten mutlu ve başarılı yaşamın başlayacağı günü bekleyip de bir gün aniden o noktayı çoktan aşmış olduğunu ve artık ölüme gittiğini anlayan bir adam ne hisseder diye düşünüyordu Profesör ; yürek çöküntüsü mü ? Evet.
"Aramızdaki temel fark ne biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!
" Peki, sen ne görüyorsun bakalım? "
"İnsan,sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan."