Mirayy

Mirayy
@Mirayyd
“Sanırım içimizdeki en iyiyi çıkarmak için en kötü şeyi yaşamak gerekiyor.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bazı şeyleri anlamak imkânsız. Kötülük gibi.”
“Mutluluk, senin onu almanı bekliyor. Acını arkanda bırakmaya hazır olduğunda.”
“Esas mesele şu ki yapılacak doğru şeyin ne olduğunu aslında her zaman biliriz. Ama zor olan bunu yapmaktır.”
“Hayat bana bir şey öğrettiyse bu, yarının hiçbir zaman olmayabileceğiydi. Ya da daha kötüsü , kalbinizi ellerinde tutan insanın bir gün ortadan kaybolabileceğiydi.”