Mirhan Çınar

Mirhan Çınar
@Mirhann_
Fakat bizim gençlerimiz ne okusunlar? Arap harfleri bilmedikleri için, yüzlerce yıllık muazzam bir kültür mazisi onlara kapalıdır. Divân edebiyatını okuyamazlar. Tanzimat, Edebiyatı Cedîde, Fecriâtî, onlar için, bir liralık kitapların cılız ışığı altında, karanlıkta kalan bir his ve heyecan âlemidir. Nâimâ'yı müstehzî üslûbunun ve dilinin hususiyetleri içinde okuyamazlar. Peçevî'ye, Evliya Çelebi'ye ve daha nicelerine karşı idrakleri kördür.
Sayfa 41·Kitabı okuyor
Alıntı
Mirhan Çınar
Bırakın Divan, Tanzimat vs. edebiyatını bunu bile okumadan beğenip geçerler gençlerimiz jsjdj
Reklam
Reklam