Tolstoy abimiz biraz fazla bu kitapta "kanal7cilik" oynamış ama aç bitir bir kitap sürükleyici okumanız 2 saatinizi almaz.Tek sıkıntı kitapta genel olarak dünya malı boş para pul boş göndermesi vardı.Ne yazık ki bulunduğumuz bu dünyada bu durumda ben bu görüşe katılamıyorum.