Ellili yıllarda yazıldığından dolayı gelecek tasvirleri pek etkileyici olmasa da, sosyal-politik gücü çok fazla. Bir devlet- din-sömürü-ticaret çözümlemesi.
ABD ve Türkiye'de geçen sürükleyici bir kitap. Amerikanvari bir polisiye roman olmakla beraber gök tanrı dini üzerine bilgilendirici bir özelliğe sahip. Sıkılmadan, keyifle okudum. Polisiye gerilim severlere tavsiye ederim.