Dünyada herkes doğruluk üzerine yaşasa , herkes dürüst bir hayat sürse zaten bütün kötülükler ortadan kalkar , bütün günahlar arınır, insanlık huzura ererdi. Din de zaten insanların huzuru demek değil miydi? Herkesin doğru olduğu bir dünyada kavga da olmazdı. Bay Noah kavgasız bir dünya mu istiyordu yoksa kavga başladığında güçlü taraf olmak mı ? Böyle bir mesaj din adına kimlerin işine yarar, kimlerin tezgahlarını bozardi? Cevap aranması gereken sorular bunlardı.