Ben her dediğime "yaşa" diyecek dalkavuklar değil, arkadaş istiyorum ; bana yüzüne güldüğüm için değil, şu yanımı bu yanımı, karakterimi beğendiği için bağlanan dostlar gerek.
Ondan en ufak bir yanaşma işareti gördüm mü elim ayağım tutuluyor. Eminim, o da benim gibi içini dökmek istiyor. Ama bilmiyor ki beni kendine çeken de bu beceriksizliği.
Dostun Anne