Handsom Heath, we used to call him. It was sort of a joke and sort of not. He wasn't any Chris Pine or Tom Hiddleston, but he wasn't hard to to lookat, either.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
I've seen Paths of Gloryat least a dozen times. It's one of Mr. Kubrick's finest. Much better than the Shining and Barry Lyndon, in my opinion, but of course he was much younger when he made it.
Muhtesem serinin son kitabi... (Yakin zamanda "The Outsider" diye bir kitap cikardi, onda da bu seriye gondermeler var) Ve kesinlikle okurken en zorlandigim kitabi oldu. Kitap kotu degil, aksine cok guzel ve yine kitabin basinda, Bill hakkinda kotu bir sey ogreniriz, kitabin nasil bitecegini anlariz ve kitap bitmesin diye okumak istemeyiz... Zorlanmamin sebebi, o aci gercegin gelmesini geciktirmek istememdi.
Neyse, gelelim kitaba... Ilk iki kitaptan farkli olarak, saf bir polisiye kitabinin cizgilerinin biraz disinda. Cunku yine doga ustu bir olay soz konusu. Ama bundan 15 yil evvelinin King romanlarindaki gibi imkansiz doga ustu olaylar degil, aksine son yillardaki King romanlarinda sikca gordugumuz bilim kurgu karisimi doga ustu olaylar. Yani, su an icin henuz mumkun olmadigini biliyoruz ama ilerde olmamasi icin bir sebep de yok...
Yine bu kitapta ilgimi ceken bir sey daha oldu... (Orjinalinden okudum, cevirisinde de benzer bir detay var midir bilmiyorum) Ikinci kitabin sonlarinda hikaye bitip de karakterler degerlendirmesini yaparken italik harflerle "End of Watch" tabiri kullanilmisti. Tatli bir rastlanti diyerek gulup gecmistim. Ancak bu sefer de bu kitabin sonunda yine karakterlerin sohbeti esnasinda italik yazilarla "The Outsider" tabiri geciyordu. Devam kitabinin gelecegi, daha o zamandan belliymis yani.
End of WatchStephen King · Hodder & Stoughton · 2016633 okunma