Mithril / Nobody

Mithril / Nobody
"Kâmus namustur." - Cemil Meriç
Dünya
Samanyolu Galaksisi
23 moderatör puanı
113 kütüphaneci puanı
1104 okur puanı
Ekim 2015 tarihinde katıldı
Stephen King Etkinliği (V 2.0.2.1)
Uzun bir aradan sonra tekrar Stephen King etkinliği ile karşınızdayım. Geçen sene yaşanan bunalımlardan ötürü geleneksel etkinliği yapamamıştım, ama artık bu bunalımların da bize bir faydası olmayacağını bilerekten "Kârın neresinden dönersen zarardır." mantığıyla tekrardan bir King etkinliği düzenliyorum. Etkinliğe katılım için söylemeniz yeterlidir. Kişiye özel kitap tavsiyesi yaparız, ki benden kat kat iyi King okurları var. Mutlaka onlar da yardımcı olacaktır diye umuyorum. Özellikle söylemek istediklerim var. İlk kez King okuyacaklar için Medyum'u kesinlikle tavsiye etmiyorum. Son 3 yılda Medyum okuyan her 10 insandan 4'ünde kötü dönüşler olabildi, ki haklılar. Çok sıkıcı başlayan bir kitap. King etkisi diye bir şey var. Bazı kitaplarının başı çok sıkıcı, ama öyle bir final yapıyor ki neye uğradığını şaşırıp şikayet aşamasından övgüye geçebiliyorsunuz. Bu nedenle başlangıç olarak Sadist ve Christine en iyi gerilim kitapları bence, çünkü akıcılık dozları çok yüksek. İkinci bir uyarı olarak şunu da söyleyeyim: Doktor Uyku, Medyum'un devam kitabı; sırayı sakın ola karıştırmayın :) Yazmak istediğim çok fazla şey var, ama uygulama telefonda kasıyor maalesef. Yorumlarda konuşuruz :) Etkinlik Başlangıç Tarihi: 20.06.2021 Katılımcılar: 1) Hakan 2) Mithril / Nobody 3) Ged 4) Roland Deschain 5) @Alyssabustamante 6) Yusuf Çorakcı 7) Sena 8) •derya 9)Δες Τινα 10)
Uğur isimli okura yanıt verildi
Mithril / Nobody
Ahahaha sürprizlerle doluyum:)))
Reklam
Stephen King Etkinliği (V 2.0.2.1)
Uzun bir aradan sonra tekrar Stephen King etkinliği ile karşınızdayım. Geçen sene yaşanan bunalımlardan ötürü geleneksel etkinliği yapamamıştım, ama artık bu bunalımların da bize bir faydası olmayacağını bilerekten "Kârın neresinden dönersen zarardır." mantığıyla tekrardan bir King etkinliği düzenliyorum. Etkinliğe katılım için söylemeniz yeterlidir. Kişiye özel kitap tavsiyesi yaparız, ki benden kat kat iyi King okurları var. Mutlaka onlar da yardımcı olacaktır diye umuyorum. Özellikle söylemek istediklerim var. İlk kez King okuyacaklar için Medyum'u kesinlikle tavsiye etmiyorum. Son 3 yılda Medyum okuyan her 10 insandan 4'ünde kötü dönüşler olabildi, ki haklılar. Çok sıkıcı başlayan bir kitap. King etkisi diye bir şey var. Bazı kitaplarının başı çok sıkıcı, ama öyle bir final yapıyor ki neye uğradığını şaşırıp şikayet aşamasından övgüye geçebiliyorsunuz. Bu nedenle başlangıç olarak Sadist ve Christine en iyi gerilim kitapları bence, çünkü akıcılık dozları çok yüksek. İkinci bir uyarı olarak şunu da söyleyeyim: Doktor Uyku, Medyum'un devam kitabı; sırayı sakın ola karıştırmayın :) Yazmak istediğim çok fazla şey var, ama uygulama telefonda kasıyor maalesef. Yorumlarda konuşuruz :) Etkinlik Başlangıç Tarihi: 20.06.2021 Katılımcılar: 1) Hakan 2) Mithril / Nobody 3) Ged 4) Roland Deschain 5) @Alyssabustamante 6) Yusuf Çorakcı 7) Sena 8) •derya 9)Δες Τινα 10)
Uğur isimli okura yanıt verildi
Mithril / Nobody
Poo elf gözlerim neler görüyor, Mithrandir de burdaymis :)
Stephen King Etkinliği (V 2.0.2.1)
Uzun bir aradan sonra tekrar Stephen King etkinliği ile karşınızdayım. Geçen sene yaşanan bunalımlardan ötürü geleneksel etkinliği yapamamıştım, ama artık bu bunalımların da bize bir faydası olmayacağını bilerekten "Kârın neresinden dönersen zarardır." mantığıyla tekrardan bir King etkinliği düzenliyorum. Etkinliğe katılım için söylemeniz yeterlidir. Kişiye özel kitap tavsiyesi yaparız, ki benden kat kat iyi King okurları var. Mutlaka onlar da yardımcı olacaktır diye umuyorum. Özellikle söylemek istediklerim var. İlk kez King okuyacaklar için Medyum'u kesinlikle tavsiye etmiyorum. Son 3 yılda Medyum okuyan her 10 insandan 4'ünde kötü dönüşler olabildi, ki haklılar. Çok sıkıcı başlayan bir kitap. King etkisi diye bir şey var. Bazı kitaplarının başı çok sıkıcı, ama öyle bir final yapıyor ki neye uğradığını şaşırıp şikayet aşamasından övgüye geçebiliyorsunuz. Bu nedenle başlangıç olarak Sadist ve Christine en iyi gerilim kitapları bence, çünkü akıcılık dozları çok yüksek. İkinci bir uyarı olarak şunu da söyleyeyim: Doktor Uyku, Medyum'un devam kitabı; sırayı sakın ola karıştırmayın :) Yazmak istediğim çok fazla şey var, ama uygulama telefonda kasıyor maalesef. Yorumlarda konuşuruz :) Etkinlik Başlangıç Tarihi: 20.06.2021 Katılımcılar: 1) Hakan 2) Mithril / Nobody 3) Ged 4) Roland Deschain 5) @Alyssabustamante 6) Yusuf Çorakcı 7) Sena 8) •derya 9)Δες Τινα 10)
Mithril / Nobody
Genç, özür dileyerek katılamayacagimi bildiririm. Bez ve karton kapaklı kitaplardan 15-20 sayfalık resimli hikaye kitaplarına yeni geçiş yapabildik. Oğlana okumayı öğretmeye çalışıyorum, kendisi okuyana kadar şu an ona sesli kitaplık yapmak durumundayım :)
Stephen King Etkinliği (Bitti)
Heyyooooo! Tam 1 yıl olmuş yaw. Havalar sıcaklaştı, uzun zaman oldu falan derken tekrardan bir Stephen King etkinliği yapalım dedik. Yazın bu sıcağında gerçekten iyi gidiyor. Lafı fazla uzatıp çılgınca boş yapmak istemiyorum, işin o kısmını yorumlarda hallederim diye düşündüğümden şuan burda pas geçiyorum. Geçen yıl katılan herkesi tekrardan beklemekle birlikte yeni okur arkadaşlarımızı da aramıza davet ediyorum ( Gelmezseniz de zaten inanılmaz reklam yeteneklerimle zorla çağırırım gibime geliyor). Daha fazla saçmalamak istemiyor ve hepinizi etkinliğe bekliyorum... Etkinliğin Başlama Tarihi: 01.07.2019 Etkinliğin Bitiş Tarihi: ... Katılımcılar: 1)Mithril / Nobody 2)Hakan 3)Okuma Delisi / Emir 4)Songül 5)Samet Hızır 6)https://1000kitap.com/bookwormizm 7)Elbereth 8)Ged 9)Murat Ç 10)Astrid 11)https://1000kitap.com/ruhubulut 12)Roland Deschain (The
Hakan isimli okura yanıt verildi
Mithril / Nobody
Desene Stephen King etkinliği kaçırdığımı göreceğimiz günler de görecekmişiz...