Benim tarzım bir romcom değildi.
Bekar baba, yan komşular, yanlış anlaşılmalı absürt olaylar ve bolca smut..
Bekar baba olayını seviyorum aslında ama bu kadar kötü yazdığını hiç okumamıştım. Ayrıca yaş farkı normalde beni rahatsız etmez ama yaşı büyük karakterin içsel düşüncelerinde sürekli kızın "çocuksu" davranışlarını vurgulaması öğk hissi uyandırdı bende. Ve yine korumacı tavrı için "ben babayım ve itfayeciyim" argümanını sürekli kullanması da bunalttı. Dex karakterinin kız karakterimizin babasına "figür" olarak çok benzemesinden de haz etmedim. Kız karakterin şıpsevdi arka planında tasarlanmasından hoşlanmadım. İkili arasındaki kimya sadece ama sadece fiziksel görüntüleri üzerineydi. Bende yorgan tekmelemeli tatlı bir his uyandırmadılar asla. Final bölümü de cringe şov gibiydi.
Ben bu kitabı sevmedim yani. Kitapları Pr dönemleri bittikten sonra almaya daha çok dikkat etmem gerekiyor artık. Benlik değildi, önermiyorum, türün çok daha iyi kitapları var bununla vakit kaybetmeyin.
İyi okumalar..