Bütün mesele dünyayı kavrayışımızdan kaynaklanıyor:
Dolayısıyla dünyayı kavrayışımızı değiştirirsek
dünyayı da kendimiz için değiştirmiş oluruz,
çünkü o durumda dünya bizim açımızdan,
şu an olduğu gibi kalmamış olacaktır.
Müziğin bizde uyandırdığı,
sırf var olmadıkları için gönlümüzü çelen ne çok şey var.
Gece, hiç var olmadığı halde arkasından ağladığımız nice şeyleri anımsatır.