Benim için üç dünya vardı; birincisi yaşadığım dünya, sadece benim için yaratılmış ama asla uymakta başaralı olamadığım emirler altında bir köle olarak yaşadığım dünya, ikincisi benden sonsuza kadar uzak, içinde senin yaşadığın, hükmetmekle, emir vermeler ve uyulmadığı zaman öfkelenmekle geçirdiğin dünya, üçüncü dünya ise herkesin mutlu, emir ve zorunluluklardan bağımsız yaşadığı bir âlem.
İdare edilmesi zor bir çocuk olduğuma inanmıyorum; arkadaşça bir sözün, sessizce elimi tutmanın ya da hoş bir bakış atmanın benden istediğin her şeyi alamayacağına inandıramaz beni.