Pek çok kişi özellikle de buradaki şu psikiyatri herif önümüzdeki Eylül ayında okula başladığında kendimi tesislere verebilecek miyim diye sorup duruyor bu çok salakça bir soru bence yani bir şey yapmadan önce ne olacağını nereden bilebilirsiniz ki yanıtı belli bunun bilemezsiniz yemin ediyorum çok salakça bir soru bu ....
"Size anlatacaklarım bu kadar eve gidince ne yaptığımı nasıl hastalandığımı buradan çıktıktan sonra önümüzdeki sonbaharda hangi okula gideceğimi filan anlatabilirim herhalde size ama canım istemiyor gerçekten istemiyorum bu zırvalıkları şu an beni hiç ilgilendirmiyor"
"Öldü biliyorum bilmediğimi mi sanıyorsun ama onu yine de sevebilirim değil mi Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın? Tanrı aşkına özellikle de hayatta olanlardan bin kez daha iyi kalpli bir insansa"
"Film sahtekarlaştıkça o daha fazla ağladı kadının felaket iyi kalpli biri olduğu için böyle ağladığını falan düşünebilirsiniz ama ben onun yanında oturuyordum değildi yanında küçük bir çocuk vardı ve felaket sıkılmıştı çocuk helaya gitmek istiyordu ama o götürmedi çocuğu ona ses çıkarmamasını uslu durmasını söyledi durdu o kadın ancak lanet bir kurt kadar iyi kalpli olabilirdi sinemalarda böyle sahtekarca zımbırtılara deli gibi gözleri dökenlerin %90'ı aslında kötü kalpli aşağılık insanlar. şaka demiyorum"