Demir

Demir
"Yalnızlığımın yalnız bana zararı dokundu."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yalnızlığı yaşayan insanların, kendi içlerinde başlayıp biten eğlenceleri vardır."
Tanrım, bana değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyi değiştirme cesareti ve bu ikisi arasındaki farkı anlayabilme sağduyusu ver.
Yalnızca son ağaç kesildikten, son ırmak zehirlendikten, son balık yakalandıktan sonra... Ancak ondan sonra paranın yenmeyeceğini anlayacaksınız.
Bir sınavın üstesinden gelmenin tek yolu, onunla yüz yüze gelmektir.