"Köylü Mehmet'i cepheye sürüp,kadınlarını çocuklarını kimsenin insafına bırakamayız.Sizinkiler,cemaatiniz bu ülkeyi viraneye çevirmeye çalışıyorlar. Ama bilmiyorlar ki virane üstüne ev olmaz.Burada eğer bir ev yıkılırsa herkesin başına bir tuğla düşer. Atalarımızın dediği gibi:"Dam yanarsa sıçan da yanar."
"Şimdi onlara söyleyiniz:Çok bekledik,çok sabrettik... sabrın da bir sonu var artık.Biz ateş çemberiyle sarılmışken,ülkenin her yanında ocaklar sönerken,memleketi sizin üç beş eşkıya dediklerinizin insafına bırakamayız. Bunları kim salıyorsa sokaklara,kimler akıllarınca bir şeyler elde edeceklerini sanıyorsa,biliniz ki,bilsinler ki onlardan önce de çok deneyen oldu."