Melaike

Melaike
@Mlkctk
~Varlığın bile Tanrı’ya iltifatım.~
Allah hiç kimseyi umutla yürüdüğü yoldan hüzünle geri döndürmesin..🍂
Din
Melaike
Aminn🙏
Reklam
Ortalıkta gözükmese bile, iyi bir insanın varlığı, iyiymiş gibi hareket eden bir çok insandan iyi değil midir ?
Melaike
Kesinlikle 👏
Yalnızlık etrafımızda insan olmaması değil; bizi anladığını hissettiğimiz insanların yokluğudur. Çektiğimiz ıstırabı kimsenin duymamasıdır. Dünyaya bizim gözlerimiz ve kalbimizle bakan insanların eksikliğidir. İnsan, anlaşılmaya muhtaçtır. 🌾 Kemal Sayar
Zehra Göçmen isimli okura yanıt verildi
Melaike
Senden de dostum .Hep var ol kardeşim 🌹🤗