Kitap unuttuğumuz bir çok insani duyguyu tüm sıcaklığıyla bizlere sunuyor. Sevinci, üzüntüyü, saygıyı, sorumluluğu...
Küçük Ağaç'ın Eğitimi anlatılması değil, hissedilmesi gereken bir kitap..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşamın her şeyi kapsaması gibi, yaşamak da hayatı olduğu gibi kucaklar. Doğumları ve ölümleri, mutsuzlukları ve umutlarıyla...
Bir solukta okuyacağınız, hüznü en derin şekilde hissedebileceğiniz, dili akıcı ve güzel olan şahane bir kitap
Öğretmen olmak... çocuklara umut olmak..
Severek okuduğum, bitmesini istemediğim bir kitaptı. Dili sade ve akıcıydı. Yazar kendi hayatından kesitler vererek bir öğretmenin zorluklarla nasıl başa çıktığını, küçücük kalplere nasıl dokunduğunu çok güzel bir şekilde anlatmış. Tüm meslektaşlarıma tavsiye ederim
Tebeşir TozuSezer Ortadağ · Nemesis Kitap · 2021466 okunma
Bu kitabı öğrencim hediye ettiği için ikinci kez okudum ve ilk okuduğumdaki gibi etkilendim. Küçük kalplerin nasıl büyük işler başarabileceğini gösteren, güzel anlamlar çıkarabileceğiz, cesaretin, arkadaşlığın ve fedakarlığın önemini vurgulayan güzel bir kitap.
Kitap benim düşünce tarzıma hitap etmedi ve açıkcası böyle bir kitap olduğunu bilseydim kitaba hiç başlamazdım . Benim için zaman kaybı olan bir kitap.
Karmaşık DuygularStefan Zweig · İthaki Yayınları · 202313,1bin okunma