Günaydın. Hep söyleriz, iyi ki şiirler var. Ziya Osman Saba bir başka şiirinde, "Mesut olmuş görmek isterdim hepinizi. Bu bahar gününde dertliyi, ümitsizi." der. O bahar günü gelecek elbet sevgili okur. Su başlarında, ağaç altlarında, parklarda... Var olun.
Ziya Osman Saba
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günaydın. Öyle bir zamana denk geldik ki, hiçbir şeyi anlamak mümkün değil. Kurt Vonnegut, "Anlamıyorum, hiç anlamıyorum. Ya da bazen anlıyorum da... Sonra yine anlayamıyorum." derken bundan bahseder. O vakit, kendinizi yormayın sevgili okur. Anlamak bir beladır bu çağda. Var olun.
Kurt Vonnegut