Işık Ecem ÖZ

Işık Ecem ÖZ
@Mmavii
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
"Dost bi-perva felekbi-rahm devrân bi-sükûn. Dert çok hem-derd yok düşman kavi tâli' zebûn." Dost aldirissiz, felek acımasız, devir kararsız. Dert çok, dert ortağı yok, düşman zorlu,talih güçsüz.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Işık Ecem ÖZ

, 1000Kitap'a katıldı.