Yıllar ile yollara kazınan izler
Dev gibi yarıklar, gizlenmiş gizler
Yolları hatırlıyorum, istemiyorum
Arkamdan bir ton kişi beni izler
Anılar gözlerimden bir bir geçiyor
Uzun zaman geçti ama hatırlıyorum
Fillere benzedim haylice yoruldum
Unutamayınca insan kendini yitiriyor
Her eksik, gedik, hatam aklımda
Bir esirim kendimin atlasında
Kaçamıyorum okyanusta tek kayıkla
Sudan korkan ben, titriyorum
Filler kadar hüzün doldu gözlerim
Hatırladıkça titriyor çelimsiz ellerim
Bir unutsam deva olur acı hislerim
Başarsam belki kendimden kaçabilirim
Bilmiyorum belki vardır şansım
Umudum az ama yok sayamadım
Ben kendimi bir türlü kurtaramadım
Ama kaçarsam biliyorum, kovalanırım.