Yok yok

Selamun Aleykum 1kitaptaki tüm seven, sevmeyen herkese... Hayırlı,nurlu,huzurlu ve bereketli sabahlar efendim.😊⚘
Abdullah Demir isimli okura yanıt verildi
Yok yok
Hayırlı sabahlar :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Burcu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
11 günde okudu
·
2019 42. kitabı
Mümin Sekman
8/10 · 16,7bin okunma
Yok yok
Çok güzel bir kitap ben daha önce okumuştum. Şuan elimde olsa tekrar okumak isterim. Hayırlı okumalar...
Ama zekâmı seviyorum yani, canım kendim.
Edebiyat
Yok yok
:)
Yıldönümü
Vayy bee! Bugün bu uygulamada 2. Senem. 30 Kasım 2017'de gelmiştim. Buraya ilk geldiğimde bayılmıştım. Istediğim her kitaba ulaşıyor, yorum okuyor, inceleme okuyordum ve bundan aşırı keyif alıyordum. Ama çok fazla inceleme yapan kişiler yoktu. Ya da benim sayfama düşmüyorlardı. Şimdilerde bakıyorum iyi okurların sayısı ciddi anlamda artmış. Lâkin şöyle de bir şey var. Gruplaşma! Misal ben burada alıntı, inceleme yaptığım zaman bunun altında hiç kimseyle bir kitap sohbeti gerçekleşmiyor. Ama ben doğaçlama paylaşımlar yapınca hem beğeniler artıyor (ki bunun benim için hiç önemi yok, sadece okunduğunu anlıyorum) hem de iyi ya da kötü bir sohbetleşme yaşanıyor. Gerçi uzun süredir kitap bitiremiyorum ama bu benim kendi problemim. Odaklanamamak, adapte olamamak gibi geçici birkaç durum. Velhasılı kelam artık kendimi bu köyün delisi ilan ettim ve seviyorum burayı :)
1000Kitap
Yok yok
:)