Sindirim güçlüğü çekmenizin tek sebebi yedikleriniz mi? Yoksa sizi içten içe yiyip bitiren bir şeyler mi var ? Karşınıza sindirmeyi beceremediğiniz bir şeyler çıkmış olabilir.
Ama bizler toplumsal kısıtlamaları reddeden ve hür düşünen idealist insanlarız. Kendi ahlaki yapımızı oluşturabilme yeteneğine sahip olduğumuza inanıyoruz.