Söyleyecek çok şey vardı
Ama anlayacak kimsem kalmamıştı
Bende bir deftere döktüm hepsini, daha sonra mezarlığa gömüp
bir daha geri dönmemek üzeri terk ettim oraları.
Bu dünya bir kuyu, havasız çömlek; Daralıyorum ! Kelime, manayı boğan bir gömlek ! Paralıyorum ! Allah ismi varken lûgat ne demek ! Karalıyorum ! Kapımı, buyursun diye o melek; Aralıyorum !
İnsanlık öldü mü dedim.
Yok dedi, ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde
Nerede kaldı acaba
Kuşlar da gitti dedi..
Yaşar Kemal. Saygıyla anıyorum🤲