Bu kitabın ana karakteri bence çay semaveri olmalı biz erzurumlular gibi. :)
Eve gelen giden çay koy, semaver hazır mı deyip duruyor, adamlar tam bir çay hastası :))
AnaMaksim Gorki · Evrensel Basım Yayın · 201634,4bin okunma
@Mam1829 Ne zaman bitecek insanların bir birine olan bu kin ve nefreti
Aydınlığa dair güzel olan hangi duygu varsa aşk, umut, barış karanlıkla iç içe geçmiş ve başarılı bir şekilde okuyucuya aktarılmış. Ölüm hiçbir zaman çare değil. Yokoluştur ölüm, yok olmak ne zaman çare oldu ki ? Tek çare hayattır, en kötüsü, en çaresizi bile.
Mehmed Uzunun en çok Severek okuduğum kitabı diye bilirim. Aşk Gibi Aydınlık Ölüm Gibi Karanlık (Cep Boy)Mehmed Uzun