İnce ama dopdolu bir kitap. Sıradan bir aşk romanıdır diye düşünmüştüm ama beni şaşırttı doğrusu. Gayet de akıcı ve çevirisi de çok iyi yapılmış, duygular okuyucuya geçiyor.Okurken resmen film gibi gözümde canlandı her şey. Aşka inanmam ama yine de severek okudum. Kadının sadakatine hayran kaldım. Platonik aşkın anlatıldığı enteresan bir eserdi.Okumanızı mutlaka tavsiye ederim.