Insanların ve çevrenin kahkahaları beni rahatsız ediyor,belki de onlar kadar gürültücü olmamayı üzgün olmak diye adlandırıyorum...Suphesiz önceleri sevincime biraz da gurur karışıyordu, ama şimdi, bu yabancı neşenin yanında ,aşağılanma gibi bir şey de hissediyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
'Dar kapıdan girmeye çabalayın.Cunku kişiyi yıkıma götüren kapı büyük ve yol geniştir.Bu kapıdan girenler çoktur.Yasama götüren kapı ise dar,yol da çetindir .Bu yolu bulanlar çok azdır.'..incil