Mehtap Nergiz

Mehtap Nergiz
@Mnnergizz
İnsanın sevdiği birine bakar­ken onu artık göremeyeceğini düşünmesinin neye benzediğini biliyordum. O son bakış orada asılır kalır, ömür boyu saklanaca­ğı yerde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok istemiştim. Haddinden çok istenen şeyler, lüzumundan sıkı tutulan dilekler gerçekleşmez.
Dünya böyle bir yerdi; ken­dine mahsus bir hayal kuramayanlar, başkasının hayali olma ya da başkasının hayalini gerçek kılma peşindeydi.
İnsanın yanında biriyle yürümesi güzel şey aslında, diye geçirdim içimden. Birinin tutup kaldıracağını bildiğinde, düşmek o kadar da korkunç değil.
Acının varlığı hemen duyuluyorda yokluğu o kadar kolay fark edilmiyor.