Benim bildiğim dost: geçmişindeki kötü anıları, acıları, sıkıntıları veya yaşanmış herhangi olumsuz olayları elinden geldiği kadar üstünü örtüp, gün yüzüne çıkmaması için ustadandır. Insanın bu kötü zamanlarını hatırlatıp yüzüne vuran, acısını, kederini deşen dost dediginiz insaların sizi gerçek dost olarak gördüğünü düşünemem. Güzel geçmiş her zaman kalır iki önceki çöl hikayesini bi okumani tavsiye ederi. Çok uzun yazdim pardon