Herhangi biri

Herhangi biri
@Mohsen
Ben de seninle Sartre'n Heidegger'ı neden anlayamadığı sorunsalı üzerine konuşup Nietzsche'nin nasıl patavatsız biri olduğu üzerine Epikurus tarzı boş boğazlık etmek isterdim ama bizim kütük #Muş.
Neyseeeee
laflar etme arzusu doluyor bir yerlerimde ağzımı açacak oluyorum ama dinleyen kimse yok neyse diyorum sonra, neyse neyse...
Reklam
Ben kötü olmasam bile iyi değilim.
Yok yorgunlukların öyle asilce anlamları, Sadece alabildiğine yorgun
Asıl evlenen evde kalır
Ben de herkes kadar yalnızlıktan ürkerim, fakat evlenmek insanı bundan kurtarıyor mu? Bazen kalabalıklarn ortasında, tek başına kaldığımız vakitlerdekinden fazla yalnız değil miyiz?
..n çağının insanı
şehrin insanı, şehrin kaypak ilgilerin insanı, zarif ihanetlerin İsmet Özel
Sezennn
Bir kedim bile yok anlıyor musun?