Ben de seninle Sartre'n Heidegger'ı neden anlayamadığı sorunsalı üzerine konuşup Nietzsche'nin nasıl patavatsız biri olduğu üzerine Epikurus tarzı boş boğazlık etmek isterdim ama bizim kütük #Muş.
Ben de herkes kadar yalnızlıktan ürkerim, fakat evlenmek insanı bundan kurtarıyor mu? Bazen kalabalıklarn ortasında, tek başına kaldığımız vakitlerdekinden fazla yalnız değil miyiz?