"O zaman maviye aşık olmak bir huzursuzluğa aşık olmak mıdır? Peki yapısı gereği aşkınıza karşılık veremeyecek bir şeye aşık olmak nasıl bir budalalıktır?"
"Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir."