Taht Oyunları1000Kitap İlk önce diziyi izleyip sonra kitabı okumak çok güzel bence. Çünkü dizide sevdiğim bir cümleyü kitapta görünce çok mutlu olup altını çizip postitliyorum. Kiatp diziden daha iyi bence çünkü konuyu ve ayrıntıları ayrıca geçmiş konuları anlamak daha kolay. Şuana kadar okuduğum en güzel kitap. Kitabın sonunu bildiğimi sanıyordum ama bilmiyormusum. Kitapla dizinin sonu farklı bitiyor sanırım. Umarım tüm seriyi alabilirim. George R. R. Martin
sonları fln çok sıkıcı olsada hersekilde eğlendiğim bir kitap oldu ve okuma alışkanlığımı bu kitap sayesinde kazandım. tesşşkürker derek landy . ne diyim çook iyi