Ya canından bezmiş kaçıp
Sığınmışsanız ormana,
Acaba o zaman da
Çocukluğu arar mısınız?
Benim de arkamda
Renkli taşlar olsaydı
Çocukluğuma giden yolu
Bulmam kolay olurdu.
Çocukluğum, çocukluğum,
Ah o cennet ülke
Bir daha geçse!
Dediklerini duydum.
Kaybedilmiş ki
Hâtıralar sağ olsun!
Işıkları yandıkça
Yeri belli çocukluğun.
Ben hep eski yerimdeyim, biliyorsun.
Hava açık olduğu zamanlar
Beni seyrediyor, seviniyorsun.
Ne olurdu, ben de
Sana göründüğüm şekilde
Odana gelseydim.
Ateş böcekleri gibi,
Küçücük avucunda
Yanıp yanıp sönseydim.