"Ruhu ne haldeydi? Hangi sıkıntıların gerginliğini yaşamış, bu boğucu kılıfın altında, bu vahşi yaşamın ortasında nasıl bir şekle bürünmüştü? İşte bunu tanımlamak güçtü."
"Bu eksikli vücudun içindeki ruhun da eksikli olduğunu söylemek mümkündü. Bu yüzden, şu an hissettikleri onun adına oldukça belirsiz ve karmaşıktı. Yine de yüreğinin derinlerini mutluluğun ve gururun kapladığı anlaşılıyor, karamsar ve baharsız yüzünden ışıltılar yayılıyordu."
"... o güne kadar sadece kitapları sevmiş biri için bir insana bağlanmak ilginç ve hoş bir şeydi. Bu sevgi yeni bir ruhta, ilk aşkım doğmasına benzer bir şekilde gelişti."