Merhaba.
Aranızdan 4 kişiye istediği kitabı hediye edeceğim.
Yorumlara dilediğiniz kitabın ismini yazabilirsiniz.
Bir aksilik olmazsa çekiliş sonucunu Cumartesi 19:00’da açıklarım.
Bol şans :)
#Çekiliş
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu ileti saçmalıklarla dolu biri doğuda yaşıyor diye onu Kürt ilan etmek ismi öyle kesin Kürt demek veya orda yaşayan herkesi Kürt ilan etmek kadar saçma bişey yok
Ordan asker verenlerin çoğu Türk'tü ki zaten o dönemde Kürt orda azınlıktaydi (Özal sağolsun hepsini doldurdu oraya geri siktir etmek varken) orda olanların çoğu dağa kaçıyordu asker vermemek için
Geri kalanının da Ruslarla iş birliği yapmak için götünü yırttıkları da cabası
Ayvarov, Osmanlı-Rus ve Iran Savaşlarında Kürtler 1801-1900de diyor ki; Kürt kabileleri önceki savaşlarda olduğu gibi bizden teklif bekliyorlardı. Çünkü savaşın başında hiçbir Türk ordu birliğine katılmayan bu Kürtler bizden yardım teklifi bekliyorlardı.
Yani kısacası katılanlar ya Türk'tü ya da Kürtlerden bahsedeceksen bu sayı zaten önemsenmeyecek kadar azdı çünkü bugün gördüğümüz üzere Kürtler ilk fırsatta ( AKP'nin boktan politikası yüzünden) biji serok apo diye dolaşabiliyorlar kansızlık aynı kansızlik dünden bugüne kadar hiçbir şey değişmemiş
“Türkiye ve İran hükümetleri için Kürtler hiçbir fedakarlıkta bulunmamışlardır. Hem Türk ve hem de İran Kürtleri, Türkleri ve İranlılan aynı derecede sevmiyorlardı. Fırsat buldukları zamanlar bu iki milleti kesmeye ve bunların mallarını gasp etmeye hazırdılar.”