Bakarken sevmeye doyamıyorum…
Bir bakışta ömrümü sığdırıyorum sana.
Haykırmak varken adını,
tüm şehir duysun isterken kalbimin çırpınışını…
Ruhum derin bir suskunluğa bürünüyor şimdi.
Çünkü sen,
ulaşılmazın en derin halisin.
Bir düş,
bir imkânsız,
bir gizsin benim için.
Dokunamadığım dualarımda taşıyorum seni…
İçimde sakladığım en değerli sır,
en sessiz yangınsın.
Herkes bilse eksilirsin belki,
o yüzden sadece içimden seviyorum.
Sessizce.
Derinden.
Yalnızca sen olduğunu bilerek…
Sen, benim gizlimsin.
Ve ben, gizlimle yaşadım en çok seni..
/A.Özhan