Ve bir dostun kötülük yaparsa sana, de ki:
"Bağışlıyorum seni bana yaptığından ötürü; ama kendine yaptığını... nasıl bağışlayabilirdim ki bunu?"
Fr Friedrich Nietzsche
Kendimle tanıştım bugün
Senin açtığın pencereler,seninle kapanan kapılar
Akşam yemeği masamda süslü sorular
Meğer denizmişim karışmışım kumlu kıyına
Meğer vururmuş gün doğunca yüzüme aynalar
Sen miydin gördüğüm bakınca
Muhit Dergisi
Büşra Yavuz
Ve bu umut olmasaydı, nasıl katlanacaktınız yaşama, siz idrak edenler? Ne kavranılmaz olanın içinde bir yuva bulabilirdiniz kendinize, ne de aklın almadığının içinde.