Dünya senden olmayanlarla hoştur..
Onların verdiği ilimlerle, kıymetlerle, gönüllerle hoştur..
Sadece senin gibiler değil, senden olmayan da çok yaşasın ki,,sende yaşa..
Hele birde onun gözüyle gör şu fani dünyayı..
Herkes beyaz olsa o zaman beyazı fark edemezsin ki..
Değil mi..?
Veyahutta siyah..
Beyaz en güzel siyahta belli eder kendini..
Beni ben yapan yegane şey, benden olmayandır..
O yoksa, sende yoksun..
Ne anlamın kalır, ne rengin belli olur, ne de tadın...
youtu.be/JVLv9k56uCo?si=...