Kitabın kapağın da olan isme aldanmışım
Satraç yada bilinmeyen bir kadının mektubu gibi uzun süreli bir yazı bekledim ama değildi keşke öyle olsaymış 1.hikaye güzeldi 2.hikaye saçma bitti bence çok alakasız gelişti olaylar 3.hikaye de gayet iyiydi ama kitabın ismi bence daha farklı olsaymış adından dolayı baya bi beklentimi zedeledi
Kitap bana göre temel orta seviye bilgilerin yer aldığı bir kitap ve hoşuma giden kısmı her okumanın sonun da akla takılan sorular kısmı olması çok iyi olmuş güncel sorunlara değinilmesi açısından beğendim
Bizi bizden daha iyi biliyorlar;
Mesnevi'yi de, Rubaiyat'ı da , Gazali'yi de , Farabi'yi de bizden daha çok okuyorlar ; bizi bizden daha çok takdir ediyorlar ; bizim bizden daha büyük düşmanımız yoktur.