Kitap, çocuk kitabı olarak sunulsa da bence herkesin okuması gerekmektedir. Kabuğumuzu kırmamız gerektiğini anlatmaktır. Yaşımız ilerledikçe konfor alanımıza daha da sıkı sarılmaya başlıyoruz. Konfor alanımızdan çıkıp, kaçırdığımız şeyleri anlamalıyız.