Ölüm dünyaya ayak bastı. Yaratıklar artık ölümlü. Aileden biri gitti bile. Ahlak Duygusu’nun mahsulleri tamamlandı böylece. Aile ölümü fena bir şey sanıyor, ama bir gün fikirleri değişecek.
Çünkü bu duygu (Ahlak Duygusu) bir tür alçalmadır, yıkımdır. Onun yokluğunda insan yanlış yapamaz, varlığında yapar. Dolayısıyla bu duygu sadece ve sadece tek bir amaca hizmet eder, o da nasıl yanlış yapıldığını öğretmektir. Başka da bir şey öğretemez.Yanlışın yaratıcısıdır o. Ahlak Duygusu ona hayat verene kadar yanlış diye bir şey yoktu.